28 april

Innan jag börjar säga något om dagen så vill jag bara berätta att jag bara var med Casper och Affe igår istället för hela gänget och det gick mycket bättre än förväntat, var ju såklart stelt ibörjan men tyckter allt i allmänhet var rätt ostelt, men det kändes ju att man inte varit med dom på väääldigt länge. 
Men till dagen då. Hade uppkörning med moppen på förmiddagen och det gick jätte bra, men en lastbil var nära på att köra på mig för den såg inte mig och den skulle ha väjningsplikt så fick ju lite panik! Åkter sen tillbaka till skolan och då var det engelska tal, det var några som jag tyckte var lite extra bra och det var Nickes om kärlek, Ralles om drömmar och Sebbes om homosexualitet. 
När jag var hos min lilla skit ponny så körde vi intervaller på ängen och jag vet inte vem som var äckligast när vi kom tillbaka, det var ju sjukt varmt! duschade av han lite snabbt innan hovslagaren kom och självklart skulle han rulla sig i damm när han var blöt och nyborstad.. kärlek till han ibland asså not.
Inget sammanhängande inlägg direkt men vem bryr sig :p 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0