Sorry

Hade helt glömt att jag bloggade igen, förlåt för det! Ska försöka bättra mig men har sååå mycket i skolan just nu och när jag inte pluggar så är jag ju i stallet och när jag inte är i stallet så försöker jag ha tid med vänner, så som ni kanske förstår så sitter jag inte vid datorn så ofta just nu, men om 10dagar är allt lugnt igen, betygen är satta och jag har bara 3 dagar kvar med min lilla skit ponny som jag faktiskt börar fästa mig vid not good men försöker att inte göra det allt för mycket, han är ju trots allt en liten skit sak ;) 
Kortfattat om senaste 2 veckorna då-
Varit med Affe och Casper en gång, hoppat 115cm med Max (MsvB+5), hittat en balklänning, pluggat, pluggat och pluggat lit mer, varit med Linus och sist men inte minst så har jag nu mer............................... KÖRKORT, klarade provet med 1poäng marginal men so what, godkänd ändå! 
Aja nu sa jag fortsätta plugga och sen kommer min privat chafför Klara, vi ska ut och rida, ska bli jääte kul för vi har inte ridit med varann på typ 100år... eller för att vara mer exak så var det väl inte ens 2 veckor sen men ändå länge sen.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0