Trött

Har idag varit på dyslexi utredning i mer än 4 timmar på morgonen/förmiddagen med paus i endast ca 10 min så var helt slut efter det. Efter det kom Klara och hämtade mig i Bromma så jag fick skjuts ut till stallet, red bort till Farmen idag så jag kunde rida i ridhus, var ensam och det var ny harvat så det var perfekt! Däremot så var väl inte själva ridpasset lika bra, hon vilade igår så var extra pigg idag och var bara allmänt ofokuserad, men på slutet var hon verkligen jätte fin i höger varv och rätt fin i vänster (som egentligen är hennes lätta varv). Är nu hemma hos Maja som bor på gården för jag har utsläpp imorgon så det är skönt att sova här då, var duktig och lagade mat åt oss båda, det blev hamburgare med bacon och ost vilket blev rätt gott ändå med tanke på att jag är "liten" och aldrig lagar mat i vanliga fall. Efter middagen hade Maja kvälls fodring i stallet och jag skulle hjälpa en annan i stallet med dens häst så jag och Maja ville testa något nytt på den hästen så jag satt på hästen och Maja stod på marken och longerade och så red jag ett tag själv också, och vi båda var nöjda med hur det gick, galopperade någon gång i båda varven vilket är väldigt svårt på just den hästen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0