måndag + helgen

Det här måste vara den skönaste måndagen på länge! började med en lektion i 15 min och sen hade jag betygs prat (fick b-a i 2 so ämnen) och sen slutade jag. Red en lugn barbacka tur med Max idag men han ska ju alltid vara så töntigt vid svanhagen så jag hoppade av för jag orkade inte men sen kom jag ju inte upp eftersom jag är sämst på att hoppa upp barbacka.. men hade tur och mötte Emil så stannade han så fick han kasta upp mig, hehe. stannade hos Linus på vägen hem för att hämta upp lite saker jag lämnat hos han i helgen. sov hos Linus i lördags och vi åt middag hos hans familjs vänner som hade en jätte mysig gård, fick köra deras fyrhjuling och det var jätte kul! Så igår åkte jag till skå crossbana för att kolla på Fabbe som skulle tävla men slutade med att jag mest var med Tobbe. Åt middag hos han på kvällen, skulle inte vara helt fel att bo som han gör, han har både pool och jacuzzi 😍



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0