Nytt försök

Då var det dags igen för mig att göra ett försök med denna blogg. Känner att jag har börjat få kontroll på allt i skolan nu igen, har kommit efter en del nu när mitt imunförsvar har kolapsat totalt. Men om 6 veckor borde allt bli bra igen(slutar med medicin då iallafall), men bloggen kan vara ett bra tidsfördriv de stunderna jag får tid över. 
Så vad har då hänt sen senast? Jo jag har:
- Haft bal, gick med Tobias.
- Gick ut grundskolan med bättre betyg än vad jag kunde ha drömt om. Egentligen rätt dåliga, men för att vara mig så var betygen väldigt bra.
- Haft ett välbehövt sommarlov med ovanligt lite resor och ovanligt mycket kompisar och utan ridning.
- Kört cross några gånger, men är för feg för att satsa på det.
- Köpt en häst som jag nu haft i 7 veckor.
- Jag har börjat gymnasiet, det blev mitt andrahandsval jensen norra med inriktig ekonomi juridik.
Och det var väl typ det. Bilder och mer information kommer komma senare i egna inlägg.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0