Stenhamra

Godmorgon, rätt skönt att jag vaknade av mig själv strax efter 9! 
Ska nog plugga lite innan jag åker till stallet, ska rida med Moa som är medryttare på en av storhästarna, har aldrig ridit med henne innan men vi har pratat i stallet några gånger och hon är jätte snäll så det ska bli kul! Så fort jag är klar i stallet så ska jag troligast  åka till stenhamra och vara med några gamla kompisar, har inte varit med dom på ca 1,5år så vi får se hur det går, hoppas det inte blir suuper stelt, hehe. Hade väl inte det bästa avslutet med dom men det ska bli jätte kul att få vara med dom igen för dom hittar alltid på roliga konstiga saker att göra medans alla andra jag varit med typ gör samma sak hela tiden (känns det som). Har fortfarande kontakt med en som är med i "stenhamra gänget" men han ska tyvärr inte vara med idag, skulle nog inte alls varit stelt annars för jag skulle säkert slappna av mer om det var med någon som jag är med ibland, men önska mig lycka till så jag inte gör bort mig heeelt ;) 
gammal bild på mig och Sebbe (som inte ska vara med) får stå för bilden
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0